Broszury

Coś co uwielbiam robić, chociaż ostatnio nie mam zbyt dużo zleceń na tego typu prace. Przeprowadziłem intensywną selekcję, także pokazuję tutaj tylko część z mych prac.

Kebo Design

Okładka i jedna z zachowanych wersji środka broszury, docelowo zmienił się kolor broszury oraz zniknęła z marginesów ta okropna blenda. To co nie było zmieniane to: krój fontów, rozkład grafik, siatka typograficzna. Na uwagę zasługują kwadraciki na grafikach, które oprócz dekoracji są elementem siatki typograficznej (taki mały smaczek dla ludzi zorientowanych). Poza tym po odcięciu tych wyraźnie odcinających się optycznie marginesów arkusz ma złoty podział. Co do okładki, to jak pewnie się zorientujecie, łamie ona zasadę, o której słyszałem od Pana Roberta Olesia, że okładka przednia i tylna mają być osobnymi elementami.

Argos DTP okładka - KeboDesign

Broszura dla firmy ARGOS. Wykonana w Adobe Creative CS.
Argos Profile - KeboDesign

Broszura dla firmy BDC Poland. Wykonana w programie Corel.

Broszura BDC - KeboDesign

Galerie

Kontakt


DTP i Fonty

„To dla mnie coś więcej niż grafika, bo oprócz dobrego pomysłu na układ graficzny, ważny jest pomysł, a co najważniejsze wiedza na temat składu. Czyli wszystko od doboru kroju pisma, przez rozliczenie interlinii do formatów arkuszy drukarskich itp. (lub na odwrót). 
Z łatwością mógłbym zespolić dwa działy Grafika i WWW oraz DTP i Fonty, ale byłoby to dla mnie lekkie przekłamanie:-)
Co do fontów (czy też czcionek jak to laicy mawiają:-) to już uwarunkowania historyczne skłaniają do takiego połączenia. Dawniej praca zecera była ściśle powiązana ze składem i wiedzą na temat używanych czcionek. Ważnym elementem w mojej dotychczasowej pracy była wiedza na temat formatów fontów - od ubogich postscriptów po bogate w glify (znaki pisma) kroje otf. ”